sevgdemr5 benim doktorum da normal dogum taraftari. Sezeryan hic sevmiyor yapinca da kiziyor kendine keske yapmasam falan nedense sevmiyor bilmiyorum. Ama benim gozlerim zayif -6 oldugunu ogrenince ben normal istesemde olmaz diyor. Eger yani psikolojik olarak da rahat degilseniz neden diretiyor ki acaba.