Kızlar ben sezeryan doğum istiyorum. Bunu defalarca doktorumla paylaşmama rağmen her gittiğimde normal doğum üzerine konuşuyoruz. Ben kendimi biliyorum normal doğum yapana da inanılmaz saygı duyuyorum ama ben mümkün değil yapamam. Kaç kere dile getirdim nafile şu anda 35+1’im. Ne yapmalıyım bu saatten sonra doktor değiştirmek de zor.