Blueberry0 Bahar1644 Hadi ya maşallah valla ☺️Bende 30+5 hamileyim. Bebek en son makat gelişti. Normal istiyorum aslında ama korkuyorum ondan da. Sezeryandan nedense korkmuyorum. Hayırlısı 🙏🏻
Bahar1644 Blueberry0 hiç korkmayın o kadar güzel ki o ana şahit olmak birde şu var inanın acı çekmeye fırsatın yok ha bire ağrı kesici veriyorlar
glbyzgkhn Bahar1644 😂 çok teşekkür ederim bende diyordum acaba yanima mama alsami Sezeryan olucam bende 28 gun sonra falan sizin yazilari okuyunca icim rahatladi
Bahar1644 Blueberry0 bebek için en hayırlısı neyse o olsun yan odamdaki bayan normal doğumdu ben yürürken o inliyordu yani normal diye diretmeyin asla en hayırlısı neyse o olsun inşallah
Bahar1644 NewMomm1 herkese yapmıyorlar herkeste farklıdır belki ama karnıma bastırdılar o birazcık tabi oda anlık canımı yaktı
NewMomm1 Bahar1644 evet o olay var malesef anlık bir acıymış neyse ki😒 Katlanacağız mecbur Rabbim size yavrunuzu sağlıkla büyütmeyi bizlere de kolayca sıkıntısız doğurmayı nasip etsin🌸