NewMomm1 Bahar1644 Ameliyat sırasında bir şey hissettiniz mi sonta canınızı acıttı mı ve iğne acıtıyor mu😂
Blueberry0 Bahar1644 yaaa gözün aydın cnm sağlıkla büyüt inşallah 🙏🏻 Sütün hemen geldi mi? Ve ağrın sızın ne durumda?
Bahar1644 NewMomm1 iğne asla acıtmıyor yemin ederim boşuna korkup kendime zehir etmişim herseui , sonda uyusrrkken takıldı hiç hissetmedim ama çıkarırken bi 3 saniye sanırım ama acımadı çok çok çok az bi sızı gibiydi canım ki canım çok kıymetlidir
NewMomm1 Bahar1644 Yaa ameliyat sırasında bir şey hissettiniz mi pekii? Şu an ağrınız sızınız var mı? Çok soru sordum valla kusura bakmayın ama aralıkta doğumum var korkudan mahfoldum doğurasım yok😂😂😂😂
Bahar1644 NewMomm1 asla hissetmedim zaten iğneden sonra ayaklarım karıncalastı . Takıntılı olduğum için yalandan uyuşmadım dedim kaldır ayaklarını kendine doğru çek dedi kıpıldıyamadım bile 🥹 doktorun orda birsey yaptığını hissedıpfdın ama bu asla acı değil dişçi gibi düşün
Bahar1644 NewMomm1 hiç korkma ben çok pişmanım son zamanları yaşayamadım hep çok kötü düşündüm burda bazıları çok korkuttu beni bosunaymıs
NewMomm1 Bahar1644 Ameliyat sonrası karnınıza bastırdılar mı bu olayı çok duydum çok can yakıyor diyenler var 😒
Bahar1644 NewMomm1 vallahi gelirim bu arada ben iğne vurulamazdım o kadar korkağım ben dogurduysam herkes doğurur 😀😀
Bahar1644 Blueberry0 sütüm geldi ama göğüs ucum çok yoktu çok uğraştık ama emzirdim yine çok şükür sonrasında illa ki mama takviyesi oluyor ama öyle deli hibi süt gelmiyor çocuk çektikçe geliyor benim ucu biraz sıkıntılı sizin inşallah olmaz
NewMomm1 Bahar1644 Ayy iyi ki gördüm sizi günlerdir kocama doğurasım yok sen doğursan benim yerime ne olur diye yalvarıyordum hahahah😂 içim rahatladı vallaha Allah razı olsun😂
Blueberry0 Bahar1644 normalde benimde ucu yok hiç🥲Hamilelikten kaynaklı baya çıktı. İnşallah dediğiniz gibi olur🙏🏻😊Yürüyebiliyo musunuz rahatça
Bahar1644 NewMomm1 bak yeni doğurdum hamileyim asla yalan atmam sana yemin ederim rahat ol hiçbirsey olmuyor sadece ne acıyor biliyormusun söyleyeyim mi bilmiyorum seni kandıröak istemiyorum
Bahar1644 Blueberry0 evet ilk kalkış rahat oldu direk karşıya bakarak yürüdüm öyle ölüp ölüp dirilmedim
Blueberry0 Bahar1644 Hadi ya maşallah valla ☺️Bende 30+5 hamileyim. Bebek en son makat gelişti. Normal istiyorum aslında ama korkuyorum ondan da. Sezeryandan nedense korkmuyorum. Hayırlısı 🙏🏻
glbyzgkhn Bahar1644 😂 çok teşekkür ederim bende diyordum acaba yanima mama alsami Sezeryan olucam bende 28 gun sonra falan sizin yazilari okuyunca icim rahatladi