Minikperi seren123 zaten biten ay söylenir hanımefendi gün aldığınız ay söylenmez doğal olrak. Bitirdiğinizde 5 ayı 5 aylık diyeceksiniz. Ay içim şişti. Madem link buldunuz burdaki yorumlara katılmıyosunuz niye soruyosunuz millete?
seren123 Minikperi ayretten bu benim ilk gebeliğim değil, sadece Türk ve yabancı sayfalarda farklı aylar görünce şaşırdım ve sormak istedim.
Minikperi seren123 yani bir hamileliğin 10 ay olduğunu nasıl söyleyebilirsiniz ilk hamileliğiniz değilse. Son ay 9. aydır artı 10 günü var. Şaşırıyorum doğrusu.
Minikperi seren123 sinirlenmedim ki sadece içim şişti 😂 demek ki Almanyadakiler 10-11 ayda doğuruyor… belki 42. haftayı da hesaba katmışlardır bekleniyor ya. Ama değil işte hangi ayda kaç gün var belli 40 hafta hesaplanabilir bi şey. 10 ay diyen doktorun matematiği yok 😂
seren123 Burda Türkiye’dekiler gibi 9 ay 10 gün demiyorlar 9. Ayı bitmiş 10. Gün yani 10. Ay kısacası öyle anlattıkları için 10 ay olarak hesaplanıyor, nasıl 16+3 günlük 17 haftalık olarak sayılıyorsa
seren123 Minikperi canım 1 ay 4 hafta olduğu için 40 haftayı da 10 ay olarak tamamlıyorlar öyle düşün yani
Minikperi seren123 ama 1 ay 4 hafta değil. 40 hafta da 10 ay etmiyor işte. Amaaan neyse ne istiyorsanız öyle kabul edin banane ya vallahi şiştim daha yorum yapmıcam 😂
Nesslis seren123 Sana resimde attımm🤦🏼♀️🤦🏼♀️ 4 aylık oluyor diye bende yabancı ülkedeyim almanya senin gibi demiyolar kaç haftalık oldugunu türkiye gibi belirtiyolar gerisi send anlıya bilirsin tablolar var artı doğum tarihinde sana vermişlerdir kız niye anlamıuon 😬😁