seren123 Merhabalar, ben şuan 16+2 haftalık hamileyim yani 17 haftalık. Yurtdışında yaşıyorum. Türk sayfalarında baktığımda 4 aylık hamileyim yabancı sayfanın hafta ve aylara göre baktığımda 5 aylık hamileyim. Sizce ben şimdi kaç haftalığım ??
tugbadurmaz34 seren123 17. Hafta bitip 18. Girdiğinde 5. Aya girmiş oluyorsun bizde ki tabloda öyle yazıyıe
Minikperi seren123 bence 4 aylık ya. Günlere bölerseniz öyle çıkıyor. Doğum zamanınıza kaç ay kalmış ona bakabilirsiniz.
Minikperi Nesslis yani bence de 5 ay dese o zaman toplamda 10 ay hamilelik süreci oluyor. Saçma değil mi?
gamzecgr seren123 4 bitmiş 5 e girmişsiniz 1 hafta sonra 4.5 ay oluyor totalde 3 hafta sonra da 5 bitiyor
Nesslis seren123 Sana resimde attımm🤦🏼♀️🤦🏼♀️ 4 aylık oluyor diye bende yabancı ülkedeyim almanya senin gibi demiyolar kaç haftalık oldugunu türkiye gibi belirtiyolar gerisi send anlıya bilirsin tablolar var artı doğum tarihinde sana vermişlerdir kız niye anlamıuon 😬😁
Minikperi seren123 zaten biten ay söylenir hanımefendi gün aldığınız ay söylenmez doğal olrak. Bitirdiğinizde 5 ayı 5 aylık diyeceksiniz. Ay içim şişti. Madem link buldunuz burdaki yorumlara katılmıyosunuz niye soruyosunuz millete?
seren123 Welche ssw ist welcher Monat yazının üstüne basın orda haftaları ve ayları yazıyorlar @Nesslis
Minikperi seren123 ya bi kere hesap makşnesini açın 9ay 30+5 gün yapıyor. Çarpın bunları çıkan sonuca 10 gün ekleyin. Yani 9 ay 10 gün. Haftada 7 gün bar bölün. 40 hafta yapıyor bunun için bana Almanca link atmanıza gerek yok. Ben Almanca bilmiyorum. Ayrıca her kdın bir hamilelik sürecinin yani 40 haftanın 9 ay 10 gün olduğunu bilir. Siz hariç demek ki. Bu platformda link paylaşmak da yasak.
seren123 Minikperi ayretten bu benim ilk gebeliğim değil, sadece Türk ve yabancı sayfalarda farklı aylar görünce şaşırdım ve sormak istedim.