Benimde planlı sezeryan 🥹11 Kasım aslan kamerim olacak inşallah. Son günler çok duyguluyum🥲hamileligim çok güzel ve çabuk geçti.bir yanım hiç bitmesin istiyor bir yanımda hemencik oğluma kavuşmak istiyor🥹bebisimin gelişimi 2 hafta ileri kilosu da fazla olunca 37+6 ya denk geldi doğumu. Bakalım umarım çok güzel doğum hikayelerimiz olur 🥹🙏👼🏻🤍🧚♀️💫✨️🫶