@Aslannnnn
Oturuyorsun kendini serbest bırakıyorsun o kadar hafif hissediyorsun ki sanki sinek ısırığı gibi çok hafif acı oluyor acı bile denilmez yani ben çok hafif hissettim sonra uzandım zaten benimle konuşuyorlardı çok güzeldi o anlar doktorum ayaklarıma dokunuyordu hissediyor musun diye sordu bir kaç defa bende karşılık verdim son son hissetmediğimi anladılar başlandı zaten o anları hissettim ama hiç acı olmuyor 🙈 baş ucunda biri oluyor seninle konuşuyor zaten sürekli ben ellerini tutmuştum sıkıca sürekli birbirimizle konuşuyorduk ne ara oldu bitti anlamadım bide benim oğlum hemen ağlamadı bana gösterdiklerinde yanağıma koyduklarında ağlamaya başladı öpüp koklayınca durulmuştu o anlar tarifsiz 🥹 benim oğlum 3hafta önden gidiyordu gelişim olarak iri bebek olduğu için mideme azcık ağrı vurdu hemen ilaç saldılar kesildi hemen bebişin bakımı yapılıyor o an sadece ona odaklanıyorsun zaten o arada senin dikişin atılmış oluyor bebiş çıkıyor sonra sen ben ameliyathaneden çıkınca bel ağrısı hissettim sadece oda normal zaten serum falan takıyorlar toparlandım kısa sürede 🥰