haziransekiz Dilanburak ya hanımefendi yazmicam yazmicam diyorum ama gerçekten zorluyorsunuz insanı. Kaç yaşında kadınsınız akıl mantık işi mi içinizde bir can daha varken hem kendinizi hem onu aç bırakmak.
Hacerr Dilanburak canım şuan bebeğin hareketlerini hissetmiyorsun ama benim bebeğim acıkınca yerinde durmuyor öyle hareketleniyor ki yemek yeyince sanki sakinleşiyor kaç kez yaşadım bunu sen belki dayanabilirsin ama bebiş için biraz zor olur sanki
Dilanburak Ysn ya öyle ama geçen senden kalan oruçlarım var bi yandan tutmak istiyorum bi yandan çocuk için vicdan azabı çekerim
Ayselkrblt Doktorunuza danışın bebeğin sağlığına göre size bişey diyecektir, Benim bebeğim 21 haftalık korkuyorum oruç tutsam ,Annem hamileyken oruç tuttu bebek karnında öldü kurumuştu bebek
halimeaydin Ayselkrblt kız bende ramazan ayında hamileydim oruç tuttum bebeğim karnimda ölmüştü . Çok acı çektim bebeğini kaybetmek okadar zor ki RABBİM kimseye yaşatmasın .. hepimiz sağlıkla kucagimiza alalım inşallah canm .
Nursen21 Dilanburak Canım benimde borcum var Ve ben 27 haftalığım Dün denedim tutabildim bir sıkıntı yaşamadım günler çok çabuk geçiyor Allah nasip ederse yarında tutacam inşallah Kendini dene tutarsan senin için daha iyi olur yoksa birikir çok zor olur
Newmomy Dilanburak Sonra tutarsın ne acelesi var. Bebege bişe olsa vicdan azabı cekersin ömrün boyunca. Benm hamileligimn 10-14 haftaları ramazana denk gelmişti doktor tutma dedi bende tutmadm. Ama annem bze hamileyken tutmus bişey de olmamıs. Yine de ramazan ayı olsa bişey demezdm de zaten kazaya kalmıs sonra tutuverirsin:)
bhytkn Dilanburak durdun durdun geçen senenin borcunu karnında çocuk varken mi tutmayı akıl ettin arkadaşım saçmalama.14 hafta önce aklın nerdeydi niye tutmadın o zaman şimdi yavruna eziyet edeceksin
Busrababuz Dilanburak canım benimde var bende ezanın saat 5te okunmasini bekliyorum zaten eşim geç geliyor o yüzden geç yatıyorum o saate kadar uyuyorum zaten öyle tutucam çünkü doğumum ramazana geliyor lohusa olacagim içinde tutamicam bayağı birikecek
Nursen21 Dilanburak herkes için geçerli değil bu korkma Annemde tuttu Yengem Temmuz ayında tutuyordu çok şükür bi sıkıntı olmadı Öyle kimsenin durumu bir değil
Tiredmother haziransekiz kaç yaşında insansınız derken? Bazı doktorlar oruca göre yeme planı oluşturuyo bilip bilmeden insanları kırıcı yargılamak size düşmez. Cevabın varsa söyle çık ne bıdı bıdı yapıyosun
Gyed haziransekiz tebrik ederim Gerçekten bazen karşımda olsa neler yaparim bebeğinizi düsünmeyin tutun ordunuzu
Gnygns Dilanburak benimkine ben sormadan yasaklı listesi verdi oruç yasak uzun süre ac kalmak yasak dedi. Ve bol su içmek gerektiği icin onermiyorlar
Tiredmother haziransekiz cehalet derken? Haklısınız diyim tartışıp yormayayım kendimi ☺️ Size üstün zekanızla hayırlı doğumlar
Burcu35 Dilanburak ramazanda hamile olduğumu bilmiyordum ve oruç tutuyordum o kadar zor geçti ki canım son günleri bırakmıştım artık tutamıyorum ben oruç diye sonra hamile olduğumu öğrendim. Çok çok zor geçiyo gerçekten. Seneye çıkıcağımızın garantisi yok ama şuan tutman çok zor gerçekten
Meryem67 Tutabiliyorsan tut ama bebek susuz kalmasın en önemli olan o beslenmesi zaten her şekilde besleniyor anneden
Cekuli Dilanburak Ramazan ne çabuk geldi dedim😂 beynim yandı🙈 Canım benim zaten borcun varmış hamile kalmadan önce halletseydin keşke madem bu kadar aciliyeti vardı senin için... ortalık karışır bu postta söylim🤔
Burcu35 Dilanburak insan dayancakmış gibi düşünüyor ama gerçekten dayanılmaz. Tansiyon şeker düşer bi anda allah korusun riske girme hiç canım. Şuan bebeğin senden besleniyor yediklerinden değil ama seninde mutlaka susuz kalmaman gerekiyor
ayaniz Yani kızmayın ama lütfen olucak iş mi sizce gercekten? Her türlü saatlerce aç ve susuz kalıcaksınız,bebeginiz sizden besleniyor nasıl dayanıcak?? Ben kahvaltım gecikince bile hemen yapıyım de bebegim beslensin diye düsünüyorum . Ayrıca aldıgınız ilaçlar yokmu suan? Benim sabahları aç karna ve tok karna içtigim demir ve kan hapları var mesela..