Deletedmon_98 Merve-metin olsun olsun inşallah yinede daha regli olmadık küçükte olsa var bir ümit şey sorcam canım sen hangi folik asit kullanıyorsun
Merve-metin Deletedmon_98 yok kız belirti olması için adetime az kalmış olması lazım daha 15 gün var kafadan 😂 zaten ekimde adet bile oldum diyemem o kadar saçma oldu ki bilmiyorum bu ay nasıl olacak bekliyorum adetimi 😂😂
Deletedmon_98 Merve-metin ayyy düşünsene hamişssin ama ondan olmamış gibisin felan 😂 inşallah inşallah ❤️
Merve-metin Deletedmon_98 valla canım öyle olursa büyük süpriz olur 🙏🏻 geçen ay adet günümde yumurtlama gördüm 14.günü adet oldum ama adet gibi değildi peçeteye geldi sadece 2 buçuk gün sürdü pembe kırmızı arası renk geldi hep peçeteye pede asla bulaşmadı en son pede çok az kahverengi leke geldi ve bitti acaba mı deyip test yaptım hemen negatif çıktı adetim bu ay böyle değişik bi hal aldı bende anlam veremedim olsaydı testte çıkardı şuan 15-18 arası adet olmam gerekiyor gecikme olursa tekrar test yaparım 🙏🏻 rabbim bizlere ve tüm isteyenlere bu sevinci yaşatsın inşallah 🙏🏻
1prensesannesi__ Deletedmon_98 yaa tüh öncesinde olduysa sperm rahimde canli kalabiliyo ya da 1 gun bile olmus olsa olabilir 😀
1prensesannesi__ bsra4213 benim bat yarın gogus dogunlasmasi var o da adetten once oluyo zaten baska da bi belirtim yok sabah adet olurum kesin
DeneyimliMom 1prensesannesi__ ay benimde bat 8 kasım gün geçmiyor. Test yapmayacağım diye söz verdim kendime ama aklımda hep acaba test yapsammı diyor. En zoru bu beklemek.
1prensesannesi__ DeneyimliMom beklemek zorda negatifte zor ya bu gun test yaptim sabah ama jlk idrar degil ilk idrarda 30 dk sonra falan yaptım erken testti ama hcg25 olunca gösteren bi test bilemedim sabaha adet bekliyorum
Minikkelebegim13 Deletedmon_98 Bat 9 kasım. Göğüs hassasiyeti başladı bugün ama regl öncesi oluyor zaten ona yoruyorum bende. Bu ay hiçbirşeyi belirti olarak görmek istemiyorum açıkçası sonra umutlanıyorum sonu hüsran oluyor 🥺
dmt17- Merhaba kızlar bat 9 ve letu kullandım şu an aşırı derece kasık bel ağrısı ve mide bulantısı ve vücudumu alev sarıyor yanıyorum resmen hamileliğe yormuyorum çünkü hep negatif çıkıyor ve hissediyorum bu ayda olmayacak gibi ne yapmalıyım
1prensesannesi__ DeneyimliMom adet olmadım kaset test yaptim negatif ya adetim gecikicek hamileysem degeri dusuk olucak bilemedim 🥴
PinkyJelly Benim bat 9 . Yumurtlama üstünden 11 gün geçti sabah erken gebelik testi yaptım negatif😞 Daha da yükselmez artık sanırım ben de elendim
1prensesannesi__ DeneyimliMom ay insAllah bide ne dicem kasintim var diyodum ya galiba idrar yolu enfeksiyonum var cunku idrar yaparken cok yanma oluyo taharet aliyorum tabikide ama yine de yanma kasinti devam ediyo
1prensesannesi__ Yes_mom0 olmadım 😃 bu günü atlattık yarinda olmazsam pazartesi kan vericem sende durumlar nasil