Deletedmon_98 ben 2 ay zorladım olsun diye 3.ay da saldım valla umursamıyorum yumurtlama takibi yapmadım bazen gün aşırı bazen 3 günde bir ilişki oldu bu aydan hiç ümidim yok geçen ayda adetim tam sökülemedi zaten bu ay dolu dolu adet olmayı bekliyorum 😂 belirti de yok mis kafa rahat test yapmayı da düşünmüyorum gecikme 10.güne kadar bekleyecem olmazsa o zaman yaparım testler de çok yıprattı çünkü hayırlısı artık kısmet 🙏🏻