Selen01 minee91 inşallah kolaylıkla geçer canım inan ki geçip gidiyor. Hem tecrübeli olduğumuzdan ilki gibi doğum sonrası bakım zorluğu yaşanmıyor oda ekstra avantaj 😊
Hejdj123 Bende öyleyim benim de 2 ci dogumum 3 buçuk yaşında bir kızım var ama fazla aklıma getirmemeye çalışıyorum Rabbim hayırlı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize🤲🏻💐