minee91 2
Doğumu yapalı 35 gün oldu. 2. Sezaryenimdi. İlk oğlum 3,5 yaşında. Ameliyat korkusu fena sarmıştı korkuyordum. Çünkü ilkinde başımıza geleni bilmiyoruz ama ikinci de hem acısını vs biliyoruz hemde geride bıraktığımız var. Ben 37+2 de sancilaninca doktoru aradım akşam hemen hastaneye geçtik nst falan derken 10 dk içinde doğuma alındım. İlk oğluma önceden anlatıyordum hep ama yinede aniden olunca ikimizde ağlayarak ayrıldık ameliyat kapısında. Akşam 22 de girdim 1 saate bitmişti. Odaya geldim direk oğluma sarıldım. Şükür geçti gitti. Hala söylüyor anne doktorlar seni götürdü ya çok üzüldüm seni çok özledim. İçim bı tuhaf oluyor hala bile 🥲 ama velhasıl önemli olan onların iyi oluşu. Gece yanımda kalacaktı normalde saat 1 e doğru artık baya yoruldu. Babası ile babaannesi hile gidip sabah geldiler. Bende baya toparlanmistim iyi oldu. Odam da ayrı bi oda daha vardı refaketci için o yüzden kalmasında sakınca yoktu bu arada. Sabah geldi kardeşiyle kavuştu tam anlamıyla oglende çıktık evimize geldik. Okadar aniden oldu ki ama güzeldi. Yani demem o ki geleceği zamanı kendileri seçiyor ve bı şekilde oluyor bitiyoe öncesinden stres yapmaya hiç gerek yokmuş. Heyecan aynı heyecan ve inanın iki doğum da aynı olmasina rağmen apayriydi 😊