Mrvizmrli 730 TL civarı bi miktar ödedim, yine 10 tane muayene hakkı var Ocak’a kadar, Ocakta benim sigortam ve bebeğiminki sonlanacak. Ocakta süremiz bitince yıllık yapacağız sigortayı, onun fiyatını bilmiyorum daha. doğumdan 15 gün içinde yapılırsa bunun avantajı doğuştan gelen rahatsızlıkları vs kapsamasıymış, oyüzden yaptık.