Sukrancinar-42 Zeykan hem korkulacak derecede olsa eve gondermezdi bence yatış yapıp sancıları kesmek için müdahalede bulunurdu içinizi ferah tutun 🌸
Yagmur_54_61 Zeykan bende yatıyorum erken dogum riskim vr dün yatış yaptım ve dünden peri 8 tane serum yedim altdan fitil atdım sancım dursun diye regli olcakmışım gibi sancım vr dı şuan yok korkmayın sakın kalın birşey olmaz allahın izniyle 😍🥰
Kahverengi Zeykan sıkma canını bende 35+6 doğum yaptım erkek bebek 2700 doğdu hiç bir sıkıntısı yoktu şuan iki yaşında maşallahı var 😊o yüzden erken bir vakit değil ne zaman gelmek istiyorsa o zaman gelsin bebiş sağlıklı kavuşmayı nasip etsin Allah 😊
Cgllay Zeykan emme refleks iyiyse solunum sorunu yoksa 2500 üzerindeki bebekler küvöze alınmıyormus bendr arkadasımdan dolayı doktoruma sormustum dün öle demıstı