Zeykan Kızlar sancılarım 60ı gördü nst de doktor rahım ağzı uzunluğu 1 e düşmüş dedi erken doğum olup küvezde kalmasından korkuyorum
Gulsahkizilkan Zeykan Benim sancılarım 70 80 arası gidip geldi sürekli ama doktorum bişey demedi bana :/
Busraakay_26 Zeykan o hafta doğum yapıp sağlıklı şekilde evlerine dönem bşr çok tanıdığım var korna inşallah kucağında evine dönersin Hafta olarak artık 36 ya girmişsin ki zaten 37.hafta normal doğum sayılıyor
sevaldqn1 Zeykan haftan düşük degilki canım kilosuna solunumuna bağlı küveze alıp almamaları 36. Haftadayım bir haftada öndeyim normalde keşke benimde sancım gelse ya🥲
Cgllay Zeykan arkadaşımda 35+5 haftalık doğurdu bebek 3 kg dogdu küvöze almadılar, normal dogum oldu ıkı gun ıçinde taburcu oldu.
Gulsahkizilkan Zeykan Allah Allaahh hatta gün kararlaştırdık 18 kasımaa haftaya yine giricem nstye bakalım ama ben sancı falan hissetmiyorum sen hissediyor musun
Sedefkitir12- Zeykan canım eşimin kuzeninin de 35 haftalıkken suyu geldi acil sezeryana alındı bebeğin boynuna kordon dolanmış normal doğumu bekletmediler ama küveze girmedi kilosu iyi olduğu için sende canını sıkma Allah’ın izniyle bişey olmaz 🤲
Zeykan Gulsahkizilkan arada hiddediyorum kasıklarımda adet sancısı gibi bastırıyor nesef alırken bile batıyor
Eda_Esen Zeykan bnm de 34 de başlamıştı sancı için ilaç veriyorlar serumla bi kaç hafta erteliyor doğumu
Sukrancinar-42 Zeykan benim kızım 38. Haftada 2800 doğdu ve elhamdülillah gayet sağlıklıydi kuveze filan almadılar çok şükür 🤗 inşallah sizde sağ salim kavuşun 🥰
Cgllay Zeykan emme refleks iyiyse solunum sorunu yoksa 2500 üzerindeki bebekler küvöze alınmıyormus bendr arkadasımdan dolayı doktoruma sormustum dün öle demıstı
Sukrancinar-42 Zeykan hem korkulacak derecede olsa eve gondermezdi bence yatış yapıp sancıları kesmek için müdahalede bulunurdu içinizi ferah tutun 🌸