Ben de bir gün sancı çektim suni sancı da baya verdiler acilmam hiç ilerlemedi, öncesinde hiç çatı muayenesi olmamıştım ve bebek sıkıntıya girdi sezeryane döndük dünya varmış keşke en başta sezeryane alsaydınız dedim. Eğer doktor en başta çatı muayenesi yapsa ve catimin dar olduğu söylese hemen sezeryani kabul ederdim. Sezeryanden korkmayın hiç bence doktorunuzu dinleyin.