Yani zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış burdaki konuda o, hiç mi derdiniz yok birbirinizi suç örgütü için kırıyorsunuz hanımlar. 🙃 Bu insanlar suç işlemişler inşallah cezasını çekerler tabiki çocuklara yazık ama bunu annesiz babasız büyüyen dilanın düşünmesi gerekti. Bu iş patlarsa çocuklarımda aynı benim gibi büyüyecekler demeliydi ama düşünmedi. Ki bence zaten çocuklarının geleceğini mutlaka sağlama almışlardır. Birde evet ona buna yardım etti doğru diyorsunuz ama para olmadığı için hayatını kaybeden bir sürü sma lı çocuk varken 4 yaşındaki oğlunun ferrariyi beğenmedi diye videosunu paylaşması çokta normal değil. Hayat bu filler tepişir çimenler ezilir olan hep çocuklara olur