Minikperi hanımefendi benim söylediğim şeyler ironidir, lütfen sakin olun. Alın teri, hakkıyla kazanmış demedim. Düzenek dediğim şeyler de vergi kaçakçılığı, kara para aklama, haksız kazanç elde etme. Daha maaşlarımız hesaba yatmadan vergisini vermiş oluyoruz zaten kalkıp adamları mı savunacağım Allah aşkına 😄 Ayrıca bildiğinizin aksine bu davanın ilk açılma sebebi Vergi kaçakçılığı şüphesi ve son dakika kararıyla gözaltına alınma sebepleri de boyutta kaçırılan vergiyi ört bas etme yoluna gitmesinler, ülkeden kaçmasınlar diye. Para cezasıyla kurtaramazlardı. Diğer iddalar araştırıldıkça ortaya çıktı. Ve daha neler neler de çıkacak.
Yaptığım yorum espiridir, şakadır. İzahı olmayan şeylerin mizahını yapıyorum. Gülün geçin lütfen😄