Nuur07 Meoss nasıl bi ağrı tam olarak ? Bana da vajinama doğru ağrı oluyor ama doktorum sancının geldiğini karından toplanıp aşa doğru vurduğunda anlarsın diyor
SemaYldz 39 haftalık hamileyim 3 gündür gündüz sancım var 4 5 saat sürüyo akşama doğru geçiyor. Yalancı sancılar ama artık stres oldum yordu bu durum beni . Artık gelsin diye bekliyorim
Esraa29 Tuna5534 benimde cnm 38+5gunluguz bebeğim başı yukarda insaalh doğuma kadar baş aşağıya döner 2 tane normal doğum yaptım bunu sezeryan istemiyorum
Tuna5534 Esraa29 inşallah bende sezaryen istemiyorum normalde hemen toparlaya biliryorsun kendi işini görüyorsun ama sezaryanda birine ihtiyaç duyuyorsun