Ilay-1 MelodyFairy çok fazla belirtim yok mart ayında bi kimyasal yaşadım onda daha çok belirtim vardı Bunda adet olacakmışım gibi aynı kasık ağrısı var göğüs ağrımda daha bugün başladı ama adettede oluyor