MorKelebek54 hormon düzensizliğim var ama yumurtam oluştu yani normal şartlarda çıkması gerekirdi gebelik olusmamissa bende çok şaşırdım. Bugün kan verdim yarın çıkacakmış İnşaAllah sonucum çıkınca sizi de bilgilendiririm. Umarım güzel bir sonuçla karşılaşırım. Kasıklarım aşırı ağrıyor. Sürekli idrara çıkıyorum kaç gündür sabahin 5i 6si kalkıyorum o kadar aşırı ve çok çok afedersiniz aşırı da gaz sıkışması gaz sancısı yaşıyorum. Bilmiyorum Allah hayr etsin İnşaAllah 🤲