Merhaba kızlar. Sürekli post açıyorum aşina olanlariniz vardır bana :). Ben bu ay klomen kullandım 3 Ekim’de ovulasyon testi yaptım pikti. Bat 23 ekim ama adet olmadım en son 27 Ekim’de kan verdim ve negatif çıktı. Doktorum Perşembe günü tekrar kan ver dedi rahim duvarım kalınmış. Şimdi size sormak istediğim yumurtlamam olmuşsa ve gebelik eğer yoksa adet olmam gerekmiyor muydu? Benim kuzenim de KLOMEN kullanıp hamile kaldı. Bana klomen asla adet geciktirmez dedi. Şuan araftayim resmen gebelik var mı yok mu ikilemi arasindayim. Lütfen bilgisi veya tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
🙏💝