Aslicetin Azra8Engin bebek bidaki sefere gelişirse normal demiş aynı kalırsa sıkıntı demiş doktor ben yanlış anlamışım eşim öyle dedi
Aslicetin Azra8Engin umarım 7 haftalık olması gerekirken 6 hafta görünüyor bidski kontrolde gelişmiş olur umarım ilki düşşk olunca insan korkuyor
Cvznrrr 0Zbs0 benim hastanede kesilmişti kanamam hiç olmadı çok şükür adetim de gayet düzenli oldu ondan sonra hiç bi sıkıntı yaşamadım
Azra8Engin Aslicetin benimde aynı ilki düşük 12+5 olduk bugün bile kalp atışını açana kadar dokuz doğurdum bende hala çok korkuyorum geçmiyor o maalesef
Altin23 0Zbs0 arkadaşım da kürtaj olmuştu 1 ay boyunca adet olur gibi kanaması oldu ve en sonunda kansızlıktam hastaneye yattı kan takviyesi yapıldı. Sanırım ne kadar az kan o kadar iyi
e_blue_sky_a 0Zbs0 evet 10gun de sürebilir damla damla lekelenme gibi. Ben 8bitince olmuştum. 40.gun adet olmuştum.