Simgesen Kızlar merhaba, 8 haftalık gebeyim ve öğrendiğim den beri kabızım… evde yapılabilecek olan herşeyi yaptım ama tam anlamı ile bir işe yaramadı. Acaba sizlerde de aynı problem oldumu, nasıl bir yol izlediniz ?
11-02- Simgesen kuru kayısı ye cnm ilerleyen haftalarda daha kötü oluyor ya benimde başlarda vardı kabızlık şuan 26. Haftadaym dün kan geldi resmen basur olmuş ilk defa başıma geldi lavabodan çıktıktan sonra oturamaz oldum cuma günü kontrolüm var doktora diyeceğim bakalım
19982023 Mavimsii_56 kesinlikle akşam uyumadan önce bir kaşık zeytinyağına bir kaç damla limon sıkıp için , ve sabah uyaninca aynı şeyi aç karnına yine yapın . Kabızlığa iyi geliyor.
Yigit_Yagiz_Moms Simgesen normalde 30. hafta itibari ile başlar ama seninki bayağı erken başlamış. Sabahları aç karnına bir elma ye üstüne de bir bardak ılık su iç ben bu şekilde atlattım
AleynaResul Simgesen bende de tam tersi bağırsağımda düğümlenme vardı hamile kaldığımdan beri götüm tutmuyo desem yeridir 😅 kuru kayısı falan yediniz mi saf zeytin yağı falan kullanın etkisi oluyo
Figen-7272 @“Simgesen”#p30078791benimde ilk zamanlar vardi sabah kahvaltida kuru incir ye duzeliyo 33 haftalik. oldum cok sukur olmadi bi daha
birpcoslu Simgesen bende yaşamıştım kafirle bir de kuru kaysıyla oluyodum bide kahve de işe yarıyodu bende ama herkeste işe yaramayabilir
Boncukk123 Simgesen kesınlıkle canım en başından beri aynıyım siyah kayısı iyi geliyor diyorlar ben kuru kayısı yiyorum siyah olandan degıl kefir içiyorum bi nebze iyi geliyor ama o da midemde hazımsızlık yapıyor cok bende şaşırmış durumdayım ama hormonlardan ilk etkilenen bağırsaklar oluyormus bende napcagımı şaşırdım kabızlık olunca da midem acıyor hazımsızlık şişlik oluyor cok su da cok yoğun içemiyorum midem bulanıyor
Ebrar00 Simgesen bende de aynı şekilde oldu yaklaşık 12. Haftaya kadar ama sonra geçiyor doktor booool su önermişti kesinlikle bol su günde en az 2.5 litre su tüket
Firstmummy Bende birkaç gündür ishalim normal mi sizce olan var mi ishal 4 5 gün oldu sanırım 22 haftalik hamileyim
F39T23- Simgesen merhabalar benim 31 haftalık hamileyim şuan çok şükür asla kabızlık yaşamadım tam tersi fazla çalışıyor bağırsak … Size kabızlık için kuru erik kesinlikle tavsiye ederim aç karına sabahları yada gun içinde tüketin hatta sıcak suda bekletip suyuyla için posayida yiyin düzenli tukettiginizde goreceksiniz faydasını…. Kesin bilgi 😁