YelizAlkan ben 1 hastane çıkışı aldım , Birtane daha alirim yeter , annem almis 3 parca sabada alacak kaynanam az az alıyor eee hediyeliklerde var , parami bebek bezi yada bebek bakım ürünlerine harcarim. Bende aldığım da 0-3 ay Allah’ın izni ile Nisa’n sonu mayıs bası gibi olacak Doğumum🙏🏻❤