YelizAlkan ben de 30 mayis gorunuyo dogum tarihi uzun kollu aldm ama ince cok kalim degl kendini nasil giydiriyosn bebiside oyle gydrckms sadece yeni dogduklarnda elleri ayaklari daha soguk olurmus bu usudukleri anlamina gelmez diyo herkes benm teyzem martta dogum yapti ilk 2 ay bi dikkat etti sonra cocuk zibinla durdu evin icinde masallah daha hastalndigini blmm 😂 hic de erken degl karisn yoksa git al valla bana herkes dur dedigi icin ugrasmak istemedm icin he diyip gecym 😂 bi tane ismli ozel tulm takm aldi 0-3 ay bide ozell ayakkabi yaptrdm tuylu tasli 🙈 emzik askisi emzik yaptrdm 🌼