Kızlar 20.haftadan itibaren her yemek sonrası baya bir karnım sertleşiyor hiçbir şekilde geçmiyor ancak uyumaya yakın hafif bir rahatlama oluyor şuan 22+6 oldum devam ediyor karnım çıktıkça sertleşme artıyor gibi hissediyorum varmı aynı problemi yaşayanlar ?