deryaPolat0904 inanın bende çok korkuyorum cuma günü gidicem doktora , boş gebeliğimde kalp arılını duymadık ve bebeği hiç göremedik önce belki geç döllenme olmuş olabilir ili hafta daha bekleyelim dedi doktor 2 hafta sonra gittim yine göremedi duyamadı sonra özele gittim orda alttan muayene oldum ve netleşti herşey 9 haftalıktım fakat kese 2 cm di ve bebek yoktu kese içinde bu Arada şekilde düşük yapmayı bekledim bu şekil öğrendim