1H1Smomyloading bende Mayıs ayında boş gebelik geçirdim şimdi yine hamileyim hiç sevinemiyordum sonra üzülmeyeyim diye günler geçmek bilmiyordu sonunda dayanamayıp 6+4 haftalık gittim ultrasona azda olsa kalp atışını duydum rahatladim çok korkuyordum boş gebelik olur diye ama çok şükür tekrarlamadi sende içini ferah tut boş gebelik geçirmek her hamilelikte tekrarlar diye bişey yok