Heidihat Aycan1 benimde 3.cocuk yaşları kaç acaba aralarındaki çok sıkıntı olur diyolar bana bn kimseye kulak asmamaya çalışıyorum
iremmm1919 KadersizMelek Benim normalde 15-16 kasima verilecekti gün. Cuma akşamı sancilanip hastaneye yattım serum verildi. Ve doktorum daha fazla beklemenize gerek yok sana zarar verir dedi bu sancı 37 de alalım dedi 🙂
Senolinka iremmm1919 sağlıkla kucağınıza alin inşallah 🙏🏻 son 19 kaldı oncesinde kendisi gelmezse tabii
Heidihat iremmm1919 sağlıkla gelsinler evlere şenlik abilerine ablalarina mutluluk getirsin bütün bebekler