iremmm1919 Tam 6 gün sonra kızım ile kavusuyoruz nasip olursa. 37+3 de doğumum olacak.. Neden 37+3 derseniz 3. Sezeryanım ve araları yakın çok ağrım sancım olduğu için doktorum riske atmak istemedi gelişimi güzel olduğu icin☺️
Rukiyeaktay iremmm1919 şafak 2 ☺ 3. Oğluş da bana geliyor. 39. Haftada doğacak. Bakalım bizi neler bekliyor 🤭
iremmm1919 mombarbie_ O gunlerdeyken acaba geçer mi diye düşünürdüm hep 🙈 Şimdi geçmiş bitiyor bile sağlıcakla kucağına al inşallah 🤲☺️
Heidihat iremmm1919 sağlıkla gelsinler evlere şenlik abilerine ablalarina mutluluk getirsin bütün bebekler
KadersizMelek iremmm1919 ayy benimde 3. Sezeryan olacak arası da 1,5yıl kadar bende mi erken olurum acaba? Zaten içime nedense erken gelecek gibi geliyor. 26. Haftadayım
iremmm1919 KadersizMelek Benim normalde 15-16 kasima verilecekti gün. Cuma akşamı sancilanip hastaneye yattım serum verildi. Ve doktorum daha fazla beklemenize gerek yok sana zarar verir dedi bu sancı 37 de alalım dedi 🙂