Ikincikezannetugce bende karşıyaka semt polikliniğine gidiyorum, eğitim araştırmadan randevu aldım sanıp ordan almisim ama ordaki doktorumdan çok memnunum oldukca ilgili ve neşeli bı adam, bende 12.haftada gittim tahminde bulundu ama çok hareketli oldugu için emin konusabilmek için 16. Haftayi bekleyelim dedi,1 ay sonra gittigimde daha net belli olacak tabi kendisini saklamazsa😂