Nur321 Zynp_ 6+2 yiz daha doktora gidemedim. İlk bebeğimde de 6. Haftanın içinde duymuştum. Zaman hiç geçmeyecek gibi daha yolun başındayız. Çok sabırsızım 🤭🥰
Zynp_ Bende bugün vajinal ultrason ile duydum kızlar 🥲 rabbim kucağımıza Almayıda nasip etsin hepimize inşallah ❤️
Zynp_ Saadet_arslan bebeği ve kalp atışını bizde karından göremedik 7 haftalıkken doktor uğraştı ama göremedik sonra alttan bakalım dedi o şekilde gördük sizde kalbinizi ferah tutun inşallah göreceksiniz gittiğinizde güzel haberlerinizi bekliyorum ❤️