Dmlflk aynısı benim başıma geldi. 2 li testim düşük risk, 4 lü testim 1/50 yüksek riskli çıktı.ultrason bulgum da bişey yoktu.Fetal dna ya yönlendirdi doktorum ve sonuç tertemiz çıktı çok şükür🤲 süreç çok yıpratıcı oldu ama sonuç çok güzel oldu şükür🤲 sizin bebeğinizde de bişey yoktur inşallah