Merhabalar ben 18 haftalik gebeyim 2 li tarama testi yaptirmistim sonuç çok iyi çıktı geçen hafta 4 lü tarama testi yaptirdim oda yüksek risk çıktı keşke yaptirmasaydim bebeğimin ultrasondaki bulguları çok iyi down sendromu olabileceğine dair hiçbir bulgu yok .ama ayrıntılı ultrasonda sonuç değişirmi yani ultrasonda dawnsendromu olma teşhisi konmasinda % de kaç etkili ne olur yardimci olun başına gelen var mı böyle birşey teşekkürler 🙏🏼😔