_Tazeanne Evet harekettir bende 14+1im sağ tarafımda kalp gibi bişey attı hareket için erken diyorlar ama gaz değildi eminim
rabisskocc ilkgozagrim__ ben 16 haftalığım bende de aynı şey oldu böyle sanki bi tırnak geziyormuş gibi içimde bir anlık oldu da gaz sandım değilmiş 😂
_Hulya7106 ilkgozagrim__ bende 15. Haftadan beri sürekli öyle pıtır pıtır bişeyler hissediyorum sırt üstü yatarken daha çok oluyor ama bebek haraketi mi hiç bilmiyorum çünkü ilk gebeliğim benimde bi tecrübem yok degısık ama güzel bi his ya 🫠💙
Parsmommy ilkgozagrim__ inşallah yakında canım zaman hızlı geçiyor bende öyle derdim şimdi kuduruyor maşallah 😄😄 hadi ya ikili nasıl çıktı ki ben temiz çıktığı için açıkçası 3,4 lu yaptirmayacagim strese giriyorum çok beklerken
ilkgozagrim__ Parsmommy inşallah yakındır canım o hareketler canım benimde temiz çıktı ama doktor istedi 3 lü tarama
rabisskocc ilkgozagrim__ hayır canım valla hissetmedim ama ilerleyen haftalarda daha fazla hissedicez gibi
tatlibebegim_ ilkgozagrim__ genelde ikili testte sorun çıkmayınca üçlü dörtlü testleri gerek görmüyomuş doktorlarda o yüzden sordum
ilkgozagrim__ tatlibebegim_ Bilmiyorum ki canım düşük Risk benimki ama istedi ginede 3 lü tarama şehir hastanesi
Parsmommy ilkgozagrim__ bana sordu yaptırmak ister misiniz diye bende yok dedim valla detayliya gidicem zaten. O test sadece oranı söylüyor ve insan geriyor bilemedim yaptirmaktan yana değilim