Herseeyinasli Irmakdkm valla ben dün boyadım🙈 yani doktorlar izin veriyor en azından benimki izin verdi.. kanıtlanmış bir zarar söz konusu değil zaten. Bizimki sadece tedbir.
Irmakdkm Herseeyinasli sigarayı bıraktım herhangibir kötü bişey kullanmıyorum ama boya için sanırım dayanamıycam
Herseeyinasli Irmakdkm ya boyanın bir zararı yok biz fazla pimpirikleniyoruz sadece. Bide ilk üç ay risk oluşturabilecek her şeyden uzak durmamız gerektiği için sanırım doktorlarda 3 Aydan sonra yapın diyor. 🤷♀️