Eslemim34 14 haftalık hamileyim, doktora sormadım çünkü hastaneye gittiğimde ilgilenmediler adamakıllı. Kan ve idrar testini bugün alamıyoruz yarın gel dediler. Ertesi gün ayağa bile kalkamiyordum böbreklerime vurmuştu, kusuyordum sürekli bir de. Evde kendim biseyler denemeye başladım, bu yağı biliyordum bir yakınım kullanıp tavsiye etmişti. Hem kendim kullanıyorum, hem de eşim kullanıyor. Gebe olanlar 1 damla günde normal olanlar 2-3 damla kadar kullanıyor