Eslemim34 bugün kontrolüm vardı doktoruma danıştım hocam öneriyor musunuz diye sordum (çok idrar yolu enfeksiyonu oluyorum antibiyotik kullanmaktan bıktım) doktor da hayır önermiyorum kullanıyorlar sonra yine bana geliyorlar dedi çok almak istiyorsan al ama ben tavsiye etmiyorum dedi. Şimdiye kadar ne dediyse yaptım bir problem yaşamadım şükür doktor tavsiye etmeyince ben de almama taraftarıyım.