Meloo123 Burcuilker1 şuan eczane uzak o yüzden bununla idare edicez henüz 5 gün var adetime birde siz tecrübeliymişsiniz yaptığınızda önce silik yarım saat geçtikten sonra daha çok koyulaşma tespit ettiniz mi acaba
Motherandbaby_ Meloo123 Ben ilk yaptım gölgeydi akşam yapmıştım sabah yaptım kırmızı çizgi net belliydi
Burcuilker1 Meloo123 bende ilk yaptım silikti kan verdim pozitifmiş 🤩 hadi inşallah seninde güzel haberini alacağız canım seninde var gibi duruyor baya baya
Motherandbaby_ Meloo123 Ovülasyon testi de böyle gösterir hamilelik varsa pik gibi gösteriyor bazılarında
sehrengiz_8 Meloo123 bu markanın testlerini kullandım gayet güvenilirdir alman markası idi yanılmıyorsam. İlk attığınız testte kuruma olmadı ise hcg yazan gebelik testi ancak yumurtlama testiniz de koyu çıkıyor bende adetime 6 gün kala tekrar ovulasyon testlerimin koyulaşmaya başlaması ile öğrenmiştim
Meloo123 sehrengiz_8 en fazla 20-25 dk geçmiştir kuruma olduğunu düşünmüyorum ama bu markada tecrübeli olmasığım için bişeyde diyemiyorum 2 3 gündür cok uyku hali ve çok iştahım arttı sürekli acıkıyorum tabi piskolojik midir bilemem
1prensesannesi__ Meloo123 ilk 5 dk icerisinde daha az bi cizgi olmus olsa dahi pozitif demektir bu testler ne kadar guvenilir bilmiyorum ama bi kan verirsen net bi sonuc alirsin 😃
Livanur22 Meloo123 ayrıca bu testler çok hassas oluyor, bence çıktıysa vardır ben kullandığımda sayfadaki bayan bana onların erken gebelik testi olduğunu ve bu testlerin en hassas olduğunu söylemişti
1998_irem Meloo123 hamilesin canım benimde böyleydiiiii ve şuan hamileyim tebrik ederim hayırlı olsun
1998_irem Meloo123 benim prodoctordu canım ve ben testlerimi tekrarladım kan verene kadar 7 tane test yaptım üç gün beklerim koyulaştı gün geçtikce o yüzden sende tekrarla canım
Livanur22 Meloo123 ben kullanmıştım minnakkırabiyeler sayfasından almıştım, 3 tane vardı içinde gebelik testi ben erken yapmıştım dayanamayıp kesinlikle ikinci çizgi çıkmadı benmkilerde, bence hamilesiniz, yarın tekrar yapın hayırlısı olsun
Meloo123 Burcuilker1 güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim inşallah öyledir ama sonunda üzülmemek için umutlanmak istemiyorum
Damlacaa Meloo123 ikiside gayet koyu hcg yazan zaten yeterince belli silik bile sayilmaz sen kan ver bence yarin hemen iki gun sonra test yapsan daha belirgin ciksr emin ol