myangelson D12ekim adet ve gebelik belirtileri benziyor benim de aynı şekilde olmuştu test yapinca silik çizgi görmüştüm
D12ekim Minikmucizemmm26 inşallah vardır 🥺🥺 akşam gidip kan vereceğim dua edin çok bekledim bu anı inşallah vardır
seymanuryldrm Gebelik var gözüküyor hayırlı olsun insAllah kan testinde de pozitif sonucu görürsünüz 🌸🤲🏼
Minikmucizemmm26 D12ekim var canım benim yaptığım test bundan biraz daha silikti çok Şükür varmış korkma vardır insAllah🤲🏼
Minikmucizemmm26 D12ekim bozuk gibi durmuyo ama bana da yakın geldi ama var gibi kandan sonra bize de haber ver 🤗
Ezel16 D12ekim Canım gebelik var bence hayırlı olsun ben bundan daha silikle öğrenmiştim 🥰 Bence hemen kan ver benide haberdar et 🤗
D12ekim Ezel16 inşallah vardır akşam eşimle gideceğim kan vermeye sizede haber veririm sonuç çıkınca 🙏🤲
D12ekim Minikmucizemmm26 inşallah canım inşallah vardır dua edin akşam kan vereceğim sonuç çıkınca atarım sizede
Bartumommyyy Çizgilerin yakın olması korkutmasın her marka farklıdır test bozuk olsaydı kırmızı çizgi dağılırdı