D12ekim Dün baş ağrısı miğren ve aşırı göğüs ağrısı yaşadım adet oldum olucam ama gelmedi daha böyle yaşayıp sonradan gebe kalan var mı acaba
myangelson D12ekim iğnenin 14. Günü test günüdür. Ve adet günü sayılır genelde. Belki hamilesin test yap
D12ekim Ezel16 ilk defa kendimi şartladım hiç test yapmadım dün ama baya adet olucaymış gibi ağrı çektim olmadım
Ezel16 D12ekim Canım gebelik vardır belki bir test yapsan en azından yoksa bile doktorunla görüşürsün belirtin de var ..
D12ekim Minikmucizemmm26 her ay aynı şeyi yaşayıp hayal kırıklığına uğradığım için testlerden soğudum normalde asla duramazdım ama 1bucuk sene her ay negatif görmek psikolojimi bozuyordu artık ondan yapmadım
D12ekim myangelson dün epey sancılı geçti adet oldun olucam sandım genelde hep öyle oluyor çünkü adet olmadan bir gün önce çok ağrım oluyor bugün de olmayınca size sormak istedim yarın gider kan veririm tabi adet olursa olmazsan
Minikmucizemmm26 D12ekim negatif görmek çok zor biliyorum ama bence hamile olma olasılığınız yüksek 🥰
myangelson D12ekim adet ve gebelik belirtileri benziyor benim de aynı şekilde olmuştu test yapinca silik çizgi görmüştüm
Esrashshshssh Fatmaa80 aşılama 14. Gumdeyim adet olmadim test de yapmadum belirti yok diye sizin de mi belirti yoktu
Ezel16 D12ekim Canım gebelik var bence hayırlı olsun ben bundan daha silikle öğrenmiştim 🥰 Bence hemen kan ver benide haberdar et 🤗