Basakhilal mommys1 gece kollarda kaşıntı oluyor mu? İki gün önce ellerim şişti gece ve kolum çok kaşındı isilik gibi oldu sonra geçti
Havva_aymiram Gebes66 1530 kg canm şükür herşey normal bir tek bı hafta kadar geriden geliyor bide perinotolojiye görünceksn dedi tam emin olmak adına işte öyle bakalm ins başka bişey çıkmaz bekliyoruz
Busraa-aa 34+3 ten selamlar buralar çok güzel 😂😂😂 ayy şaka bi yana 2. Trimester gerçekten balayı dönemiymiş değer bilemedim😂😂
-Tuba-tlbs- mommys1 30+0 dan günaydın 🌞 benimde kızım olucak geçen hafta 1kg115 grm dı.😊 bu haftada ağrı sancı olması normal mi dün gece ilk defa sancı hissettim çok korktum.
mommys1 -Tuba-tlbs- bi kaç gündür bende de karın ağrısı mı sancı mı bilmiyorum oluyor ama rahim büyümesinden mi acaba hiç bilmiyorum 🤷♀️ haftaya salı görücez bizde bebişi en son 26 haftalıkken gördüm 🥹
aktmr0 mommys1 Ben de dün tam 30 haftalık oldum ve dün asansörde kaldım baya korktum. Ondan beri minik minik sancılar var. Bebeğime birşey olur diye çok korkuyorum 😒
mommys1 aktmr0 için rahat etmiyosa bi doktora görün bence bebiş bi sıkıntı olacağını sanmıyorum bende kalmıştım bi kere çok korktum ama bişey olmadı çok şükür 🥺