2kuzu1annee Elifcanblt 39+4 haftalıkta alındı.sezeryan ağrısında da kimseyi dinlememek lazım sonuçta herkesin acı eşiği aynı değil bana zor olan sana kolay gelebilir.
Cocuk_Gelisimci_Anne Elifcanblt hiçbir şekilde olumsuz hiçbirsey düşünme ki çocuğunu kucağına aldığında tüm stresin bitecek zaten sen sadece çocuğunu kucağına aldığın anı hayal et ve asla doğum hikayesi dinleme çünkü herkesin aynı gelismiyor 🌺