Kizlar 39+0 im bugün çatı muayenesi vardı. Doktorum çatımın dar olduğunu kemiğin önde olduğunu normal doğumun benim için zor olacağını söyledi. Ha evet dogurursun ama çok zorlanirsin dedi ve Allah korusun bazı komplikasyonlarda yaşanabilir dedi . İstersen sezeryan günü verebilirim dedi düşün taşın dedi . Hiç böyle birsey beklemiyordum korktum açıkçası sezeryan hiç ama hiç düşünmedim bu zamana kadar sizce ne yapmalıyım başına böyle bisey gelip normal doğuran var mı kimi dinlemeliyim kafam allak bullak oldu çok da üzgünüm 😔 bebisin kilosu da 3400 😔