kahvesever__ Hg-ygthmz- çok geçmiş olsun salgın.var bende baya hastayım dikkat edin bebeğin de inşallah zamanında gelir
Deletedmom_110 kahvesever__ ayy bende yeni kalktım yulaflı kahvaltımı yapacağım biradan sonra kuzum uyanınca onun kahvaltısı temizlik örgü akşam yemeği vs gün biter işte 🌸🌸
Deletedmom_110 kahvesever__ benimde sevdiğim söylenemez mecburluktan yiyorum kanka 🤣eşim diyet yapıyorum diye diyet ürünleri alıp geliyor hergün dünde yulaf almış canım ya❤️ Yeşilçay bal yulaf beyaz leblebi hurma çiğ kuruyemiş gibi şeyler tüketiyorum 🫣🫣
Youngmotherr kahvesever__ dinlenemeden her işe koşuyorum 😂 oğlum uyumak üzere ben odayı çekip çevirdim yemeği yaptım bekliyorum boş boş
sevaldqn1 kahvesever__ aşkımm şimdi bile yok uykusuzluktan açılmıyor gözüm zaten😂 bel ağrısı mahvediyor beni
sevaldqn1 kahvesever__ hemde nasıl yazık eşimi de kaç gündür uyutmuyorum oda benim derdime düşüyor 🥲 biran önce doğurmak istiyorum
11-02- kahvesever__ günaydın cnm eşimi işe gönderdim sonra bir saat daha uyudum kalktm kahvaltı yaptım mutfağı topladım Müge anlata bakıyorum sonra da çamaşırlar toplanacak 😅😅 akşama misafir var hazırlık yapılacak ooo ooo ben oturmuş Müge’yi izliyorum 🥳
11-02- kahvesever__ ay öyle ama işler de beni bekler nasıl olacak bilmem neyse Müge anlı bitince kalkıym bende 😅
Yazmelegi_ kahvesever__ günaydınn 10 da kalktım ama kahvaltı ev toplama derken anca yazabildim şimdide bebgimin karnını doyurdm onu uykuya yatırdım 🙃