Hhhzzzlll3545 Arkadasimda pko var ve hayit otunu duymus biyerden kullanan veya kullanip hamile kalan oldumu benden arastirmam icin rica etti bilenler yazsin lutfen ? Baska onerilere de acigizz
Merve71 Hhhzzzlll3545 canım bende bilmiyorum onun mu faydası oldu yoksa başka birşey mi hamileyim hayit tohumu ve civan percemi kullanmıştım.15 gün boyunca sabahları 1 bardak sicak suya demleyip içtim. Yumurtalıklar a falan ıyi geliyormus.
blackeagle Hhhzzzlll3545 ben size soğan suyu kürünüde öneririm 1 yildir bebeğim olmuyordu ictigim ay hamile kaldım ibrahim saraçoglunun araştırıp 15 gün kullanın derim içinizi temizliyor kistim vardı gitti benim
Flora34 Hhhzzzlll3545 bende kistlerimden hayit otu aslan pençesi ve civanperçemi ile kurtuldum. Üçünü karıştırıp kullanmıştım. Acı tadı vardı ama 3 ay kullandım hem düzene girip hem kistlerimden kurtulmuştum
dishonest Hayıt otu değil tohumu kullanılır. Gerçekten rahim için muhteşem bir bitki. Ben hamile kalmadan yaklaşık 3 ay önce hap versiyonunu kullanmıştım. İbrahim Saraçoğlu’ndan araştırın nasıl kullanıldığını. Ben şiddetle tavsiye ediyorum.
Elyesaa3 Babam da aktaran bana hayıt suyu almıs tı bende çikolata kisti var diye buradaki aktar tavsiye etmişti bende kullandım rahmi onarıyor bence ve hala da kullanıyorum ama ben tabi düzensiz kullandığım için kendime fayda saglayamadım.
1111111 Flora34 3 ay adet gormeyip hayit tohumu kullanip bunun uzerine hamile kaldiniz degil mi cvp verin lutfem
Esomami Hhhzzzlll3545 ben kullandm adet duzensizligi icin adet olayim die o ay hamile kaldim 3 ay adet gormemis olmama ragmen Ve benimle birlikte 2 kisiye daha soyledik onlarda hamile
Esomami Hhhzzzlll3545 inss isteyen tum herkesin olsun hayrlisiyla benm 2. Icin erkendi ama hayit otuu aceleci davratti🙄🙄😂
Hhhzzzlll3545 Esomami 😀😀😀 ben cok cocuktan yanayim guzel olmuss 😁insallah Allah isteyen herkese hayirli saglikli evltlar nasip etsin insallahh😘
1072PINAR Hhhzzzlll3545 Canım adet düzensizliği,kist,enfeksiyon Ne şikayetin varsa bir aktara git onlar bitkileri karıştırıp öğütüp çay yapıyor,ya da hazır çaylar var bayan çayı diye geçiyor ben içiyorum tavsiye ederim.