Kızlaaarr bugün doktora geldim 40+4 dü yarin suni sancıyla dogurtalim seni çocuk bunalmasin dedi nst de gram sancı çıkmadı eve geldim karnım taş gibi gene ağrı vs yok akşam 18:40 gibi durduk yere 5 dkkada bir ağrım girdi hemen duşa girdim 19:20 de duşumu aldım kurulanırken suyum geldi hemen hastaneye geldik yarım saat yol açılmama bakıldı 6-7 cm ama bebek yukarıda dedi ebe 20:08 de tüm imzalarımı attım yoğun sancimda baktılar yine bizi biraz oyalicek gibi dedi tükürüğünü yutmadan ıkınma hissi geldi sok oldu ebeler biz bu kadar hızlı beklemiyorduk dedi 20:35 de oğlumu kucağına aldım çok şükür darısı bekleyen annelerin başına benim gibi herşeyi hızlı gelişsin anlayamadan doğurmuş olsun 🤲🥰