Ulviyekhrmn02 bukett_38 yani kişilik olarak hep aynı oluyormuş sakin yapıda bebkliğide öyleydi büyüdü hala öyle :) tersten yazılışı da yarim 😇
bukett_38 @Ulviyekhrmn02 evet çok güzel isim bakalım hayırlısı teşekkür ederim 🥰 sizinde çocuğunuza Allah sağlıklı uzun ömürler versin inşallah 🤲